FAQ

 

Levertijd

Bestellingen worden eens per week verzonden, meestal op een vrijdag.* In de eindejaarsmaanden probeert Rozemijn vaker bestellingen op de post te doen. Houd de banner bovenaan de website in de gaten voor de geplande bezorgmomenten. 

*Hierdoor kan het voorkomen dat je op vrijdag of zaterdag na het bezorgmoment een bestelling plaatst. Dit betekent dat je bestelling een week later verzonden wordt. 

 

Verzendkosten

Rozemijn verzendt de bestelde producten via PostNL. Tarieven: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/Brief/NL/351g-2kg

 

Ruilen en retourneren

- Bestelde kunstwerkjes, kaarten en prints kunnen niet geretourneerd worden

- Bestelde kunstwerkjes, kaarten en prints kunnen niet geruild worden

- Geen enkel product uit de webshop kan geruild of geretourneerd worden

 

Product niet geleverd?

- Wat vervelend! Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl

 

Product beschadigd tijdens verzending? 

- Wat vervelend! Stuur me een mailtje met daarin een foto van hoe je je bestelde product aantrof na ontvangst: info@zijnbijrozemijn.nl 

 

Privacy

Zijn bij Rozemijn gebruikt persoonlijke gegevens zoals adressen, e-mailadressen en telefoonnummers voor het verzenden van de bestellingen en om contact op te nemen bij onduidelijkheden of vragen over en bij bestellingen. 

 

Verkooppunt worden?

Wil je de kaarten en prints van Zijn bij Rozemijn verkopen? Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl voor meer informatie over de inkoop- en verkoopprijzen voor winkels. 

 

Grote oplage bestellen

Een grote oplage bestellen van een kaartje of een print? Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl 

 

Zijn bij Rozemijn in opdracht

Rozemijn maakt persoonlijke kunstwerkjes, ook wel kunstwerkjes op maat. Hier zijn enkele voorwaarden aan verbonden: (1) de klant geeft Rozemijn een kleur, woord, gevoel en doel en eventueel wat context. (2) Rozemijn maakt prints op gevoel, de klant heeft niet meer invloed op het eindresultaat van de print dan de door bij (1) geleverde informatie. (3) Een wederzijds akkoord voor de persoonlijke print in opdracht betekent dat de klant voor deze dienst betaalt, ongeacht of de klant tevreden is over het eindresultaat of niet.

Tarieven: neem contact op via info@zijnbijrozemijn.nl