FAQ

 

Voorverkoop

Bestellingen met één of meer producten uit de voorverkoop worden pas verzonden zodra deze producten bij Rozemijn binnen zijn.
De verwachte leverdatum van de producten bij Rozemijn is rond 20 november. Daarna worden bestellingen gereed gemaakt voor verzending. 

Heb je in dezelfde bestelling ook andere (niet-voorverkoop) producten geplaatst? Dan worden deze samen met de voorverkoopproducten verzonden zodra alles op voorraad is. Het eerder verzenden van producten die niet in de voorverkoop zijn, is niet mogelijk wanneer ze samen met voorverkoopproducten zijn besteld.

 

Levertijd bestellingen zonder producten uit de voorverkoop

Bestellingen worden tweemaal per week verzonden, meestal op een dinsdag en een donderdag.*  Houd de banner bovenaan de website in de gaten voor de geplande bezorgmomenten. 

*Hierdoor kan het voorkomen dat je je bestelling doet net na het verzendmoment. In dat geval gaat je bestelling met de volgende ronde mee, en kan het even duren voor je de bestelling ontvangt. 

Heeft het ontvangen van mijn boek boek haast? Kijk dan even in de lokale boekhandel of op bol.com: meestal heb je dan het boek dezelfde of de volgende dag al in huis. 

 

Verzendkosten

Rozemijn verzendt de bestelde producten via PostNL via winkels met een Post NL postpunt. De winkels hanteren andere tarieven dan de online tarieven. Online tarieven: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/Brief/NL/351g-2kg

 

Ruilen en retourneren

- Bestelde kunstwerkjes, kaarten en prints kunnen niet geretourneerd worden

- Bestelde kunstwerkjes, kaarten en prints kunnen niet geruild worden

- Geen enkel product uit de webshop kan geruild of geretourneerd worden

 

Product niet geleverd?

- Wat vervelend! Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl

 

Product beschadigd tijdens verzending? 

- Wat vervelend! Stuur me een mailtje met daarin een foto van hoe je je bestelde product aantrof na ontvangst: info@zijnbijrozemijn.nl 

 

Privacy

Zijn bij Rozemijn gebruikt persoonlijke gegevens zoals adressen, e-mailadressen en telefoonnummers voor het verzenden van de bestellingen en om contact op te nemen bij onduidelijkheden of vragen over en bij bestellingen. 

 

Verkooppunt worden?

Wil je de kaarten en prints van Zijn bij Rozemijn verkopen? Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl voor meer informatie over de inkoop- en verkoopprijzen voor winkels. 

 

Grote oplage bestellen

Een grote oplage bestellen van een kaartje of een print? Stuur een mail naar info@zijnbijrozemijn.nl 

 

Zijn bij Rozemijn in opdracht

Rozemijn maakt persoonlijke kunstwerkjes, ook wel kunstwerkjes op maat. Hier zijn enkele voorwaarden aan verbonden: (1) de klant geeft Rozemijn een kleur, woord, gevoel en doel en eventueel wat context. (2) Rozemijn maakt prints op gevoel, de klant heeft niet meer invloed op het eindresultaat van de print dan de door bij (1) geleverde informatie. (3) Een wederzijds akkoord voor de persoonlijke print in opdracht betekent dat de klant voor deze dienst betaalt, ongeacht of de klant tevreden is over het eindresultaat of niet.

Tarieven: neem contact op via info@zijnbijrozemijn.nl